شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه فیروزه استاد شاکری
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای فروشگاه فیروزه استاد شاکری به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به سایت فروشگاه فیروزه استاد شاکری هنگام استفاده از طرحهای تشویقی، و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه فیروزه استاد شاکری معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه فیروزه استاد شاکری است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه فیروزه استاد شاکری از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه فیروزه استاد شاکری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه فیروزه استاد شاکری تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
ارتباطات الکترونیکی
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه امکان فروشگاه فیروزه استاد شاکری دارد برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه فیروزه استاد شاکریرا در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 051333333321 تنها شماره ای است که فروشگاه فیروزه استاد شاکریاز طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه فروشگاه فیروزه استاد شاکری را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
ثبت، پردازش، ارسال و انصراف سفارشات
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. فروشگاه فیروزه استاد شاکری به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه فیروزه استاد شاکریجهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه “تکمیل اطلاعات حقوقی” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
– با توجه به زمانبندی ارسال کالای خریداری شده به واحد پستی، امکان انصراف سفارشات ثبت و پرداخت شده، تنها ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش امکان پذیر میباشد.
گارانتی تعویض واقعی محصولات و روند بازگرداندن کالا فقط در فروشگاه فیروزه استاد شاکری (در کمترین زمان):
در صورتی که محصول خریداری شده توسط شما به هر علتی آسیب دیده و یا ناسالم به دستتان رسید و یا دارای مشکلات دیگری بود میتوانید از خدمات گارانتی تعویض واقعیفروشگاه فیروزه استاد شاکری استفاده کنید و در سریع ترین زمان ممکن کالای خود را تعویض کنید
همچنین در صورت مطابق نبودن محصول ارسالی با توضیحات و تصاویر موجود درسایت، میتوانید کالا را پس داده و هزینه کالا را در یافت کنید.
توجه کنید : با توجه به کنترل نهایی کلیه محصولات قبل از ارسال و کیفیت بالای محصولات فیروزه شاکری امکان وجود مشکل برای کالای شما تقریبا صفر است و گارانتی تعویض برای اطمینان بیشتر شما برای خرید از فروشگاه فیروزه استادشاکری فراهم شده است.
موارد مورد نیاز برای گارانتی تعویض :
1_ فاکتور محصول خریداری شده که توسط مامور پست هنگام تحویل کالا به شما ارائه میشود.
2_ کالای خریداری شده که دارای عیب قابل قبول باشد .
3_ بین 5% تا 15% مبلغ کالا به عنوان کارمزد تعویض (این مبلغ برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از گارانتی تعویض میباشد)
4_ حداکثر زمان ممکن برای استفاده از گارانتی تعویض 3 روز بعد از تحویل کالا است.
چنانچه مورد خرید شما دارای موارد ذکر شده بود «فقط در ساعات اداری 9 صبح الی 1 بعدازظهر» از طریق اطلاعات موجود در صفحهی تماس با ما با مسئول فروشگاه تماس بگیرید.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از فروشگاه فیروزه استاد شاکری را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
فروشگاه فیروزه استاد شاکری هیچ شعبه ی دیگری ندارد.